T.C. İÇİŞLERİ BAKANLIĞI
WEB SİTESİ GİZLİLİK VE ÇEREZ POLİTİKASI
Web sitemizi ziyaret edenlerin kişisel verilerini 6698 sayılı Kişisel Verilerin Korunması Kanunu uyarınca işlemekte ve gizliliğini korumaktayız. Bu Web Sitesi Gizlilik ve Çerez Politikası ile ziyaretçilerin kişisel verilerinin işlenmesi, çerez politikası ve internet sitesi gizlilik ilkeleri belirlenmektedir.
Çerezler (cookies), küçük bilgileri saklayan küçük metin dosyalarıdır. Çerezler, ziyaret ettiğiniz internet siteleri tarafından, tarayıcılar aracılığıyla cihazınıza veya ağ sunucusuna depolanır. İnternet sitesi tarayıcınıza yüklendiğinde, çerezler cihazınızda saklanır. Çerezler, internet sitesinin düzgün çalışmasını, daha güvenli hale getirilmesini, daha iyi kullanıcı deneyimi sunmasını sağlar. Oturum ve yerel depolama alanları da çerezlerle aynı amaç için kullanılır. İnternet sitemizde çerez bulunmamakta, oturum ve yerel depolama alanları çalışmaktadır.
Web sitemizin ziyaretçiler tarafından en verimli şekilde faydalanılması için çerezler kullanılmaktadır. Çerezler tercih edilmemesi halinde tarayıcı ayarlarından silinebilir ya da engellenebilir. Ancak bu web sitemizin performansını olumsuz etkileyebilir. Ziyaretçi tarayıcıdan çerez ayarlarını değiştirmediği sürece bu sitede çerez kullanımını kabul ettiği varsayılır.
Web sitemizi ziyaret etmeniz dolayısıyla elde edilen kişisel verileriniz aşağıda sıralanan amaçlarla T.C. İçişleri Bakanlığı tarafından Kanun’un 5. ve 6. maddelerine uygun olarak işlenmektedir:
Web sitemizi ziyaret etmeniz dolayısıyla elde edilen kişisel verileriniz, kişisel verilerinizin işlenme amaçları doğrultusunda, iş ortaklarımıza, tedarikçilerimize kanunen yetkili kamu kurumlarına ve özel kişilere Kanun’un 8. ve 9. maddelerinde belirtilen kişisel veri işleme şartları ve amaçları kapsamında aktarılabilmektedir.
Çerezler, ziyaret edilen internet siteleri tarafından tarayıcılar aracılığıyla cihaza veya ağ sunucusuna depolanan küçük metin dosyalarıdır. Web sitemiz ziyaret edildiğinde, kişisel verilerin saklanması için herhangi bir çerez kullanılmamaktadır.
Web sitemiz birinci ve üçüncü taraf çerezleri kullanır. Birinci taraf çerezleri çoğunlukla web sitesinin doğru şekilde çalışması için gereklidir, kişisel verilerinizi tutmazlar. Üçüncü taraf çerezleri, web sitemizin performansını, etkileşimini, güvenliğini, reklamları ve sonucunda daha iyi bir hizmet sunmak için kullanılır. Kullanıcı deneyimi ve web sitemizle gelecekteki etkileşimleri hızlandırmaya yardımcı olur. Bu kapsamda çerezler;
İşlevsel: Bunlar, web sitemizdeki bazı önemli olmayan işlevlere yardımcı olan çerezlerdir. Bu işlevler arasında videolar gibi içerik yerleştirme veya web sitesindeki içerikleri sosyal medya platformlarında paylaşma yer alır.
Oturum Çerezleri (Session Cookies) |
Oturum çerezleri ziyaretçilerimizin web sitemizi ziyaretleri süresince kullanılan, tarayıcı kapatıldıktan sonra silinen geçici çerezlerdir. Amacı ziyaretiniz süresince İnternet Sitesinin düzgün bir biçimde çalışmasının teminini sağlamaktır. (ASP.NET_SessionId) |
Web sitemizde çerez kullanılmasının başlıca amaçları aşağıda sıralanmaktadır:
Farklı tarayıcılar web siteleri tarafından kullanılan çerezleri engellemek ve silmek için farklı yöntemler sunar. Çerezleri engellemek / silmek için tarayıcı ayarları değiştirilmelidir. Tanımlama bilgilerinin nasıl yönetileceği ve silineceği hakkında daha fazla bilgi edinmek için www.allaboutcookies.org adresini ziyaret edilebilir. Ziyaretçi, tarayıcı ayarlarını değiştirerek çerezlere ilişkin tercihlerini kişiselleştirme imkânına sahiptir.
Kanunun “ilgili kişinin haklarını düzenleyen” 11. maddesi kapsamındaki talepleri, Politika’da düzenlendiği şekilde, ayrıntısını Başvuru Formunu’nu Bakanlığımıza ileterek yapabilir. Talebin niteliğine göre en kısa sürede ve en geç otuz gün içinde başvuruları ücretsiz olarak sonuçlandırılır; ancak işlemin ayrıca bir maliyet gerektirmesi halinde Kişisel Verileri Koruma Kurulu tarafından belirlenecek tarifeye göre ücret talep edilebilir.
YALVAÇ İLÇESİ
SOSYAL YARDIMLAŞMA VEDAYANIŞMA VAKFI BAŞKANLIĞI
BELİRSİZ SÜRELİ PERSONEL ALIM İLANI
Yalvaç İlçesi Sosyal Yardımlaşma ve Dayanışma Vakfına ; Sosyal Yardımlaşma ve Dayanışmayı Teşvik Fon Kurulunun 05/10/2012 tarih 2012/07 sayılı kararı ve 18.12.2015/7 sayılı Fon Kurulu Kararı değişiklikleri ile yürürlüğe konulan“SYDV Personelinin Norm Kadro Standartları, İş Tanımları, Nitelikleri, Özlük Hakları ve Çalışma Şartlarına İlişkin Esaslar” ve 4857 Sayılı İş Kanunu’na tabi şekilde Aile ve Sosyal Politikalar Bakanlığı Sosyal Yardımlar Genel Müdürlüğü’ nün 03.04.2012 tarih ve 2012/12 sayılı Genelgeleri ve Vakıf Mütevelli Heyetimizin 14/01/2022 tarih ve 2022/01 Sayılı Kararı doğrultusunda 1 (Bir) adet Sosyal Yardım ve İnceleme Görevlisi ünvanında personel istihdam edilecektir.
Sistem Başvuru Tarihleri :
Başvuru Başlangıç Tarihi : 14/02/2022 ( Pazartesi )
Başvuru Bitiş Tarihi : 28/02 /2022 ( Pazartesi )
Evrakların Teslim Son Tarihi : 04/03 /2022 ( Cuma )
ÖNEMLİ NOT : Genel Müdürlüğün Başvuru Adresinden Sisteme giriş yapılmadan başvurular 24/01/2022 tarihinde Yalvaç Sosyal Yardımlaşma ve dayanışma Vakfına evrak teslimleri elden alınacak olup sistemin açılması ile daha önceden evrak teslimini yapan kişiler https://vakifilan.ailevecalisma.gov.tr linkinden zorunlu olarak 14/02/2022 ile 28/02/2022 tarihleri arasında giriş yapmaları gerekmektedir. Genel Müdürlük sistemine giriş yapmayan kişilerin vakfımıza başvuru evrakları dikkate alınmayacaktır.
I-ADAYLARDA ARANACAK ŞARTLAR
Alınacak adayların aşağıdaki şartları taşıması gerekmektedir.
1. Türkiye Cumhuriyeti vatandaşı olmak.
2. Medeni haklarını kullanma ehliyetine sahip olmak.
3. 18 yaşını bitirmiş olmak ve 35 yaşını doldurmamış olmak.
4. Askerlik görevini yapmış olmak.
5. Kamu haklarından mahrum bulunmamak.
6. Türk Ceza Kanununun 53 üncü maddesinde belirtilen süreler geçmiş olsa bile; kasten işlenen bir suçtan dolayı bir yıl veya daha fazla süreyle hapis cezasına ya da affa uğramış olsa bile devletin güvenliğine karşı suçlar, Anayasal düzene ve bu düzenin işleyişine karşı suçlar, zimmet, irtikâp, rüşvet, hırsızlık, dolandırıcılık, sahtecilik, güveni kötüye kullanma, hileli iflas, ihaleye fesat karıştırma, edimin ifasına fesat karıştırma, suçtan kaynaklanan malvarlığı değerlerini aklama veya kaçakçılık suçlarından mahkûm olmamak.
7. Genel Müdürlükçe belirlenen İş Tanımlarındaki nitelikleri taşımak ( İş tanımı Vakıfta mevcuttur).
II- ÖZEL ŞARTLAR
NOT: Genel ve özel şartlarda belirtilen belgelerin aslı veya noter ya da Vakfımızca onaylı sureti (diploma, erkek adaylar için askerlik belgesi, KPSS sonuç belgesi, sürücü belgesi) evrak teslim tarihleri arasında Vakfımıza şahsen ulaştırılması gerekmektedir. Vakfımız mülakat sonucunda personel alıp almamakta serbesttir.
III-BAŞVURU AŞAMASINDA İSTENİLECEK BELGELER:
1. Nüfus cüzdanının önlü arkalı fotokopisi (Vakıfça onaylı)
2. KPSS P3 Sonuç Belgesi
3. Adli Sicil Kayıt Belgesi
4. Diploma ya da mezuniyet belgesinin fotokopisi (Noter veya Vakıfça onaylı)
5. Bilgisayar Sertifika sahibi olmak veya transkriptinde Bilgisayar Derslerini gördüğünü belgelemek.
6. Özgeçmiş ve varsa iş deneyim belgeleri
7. Askerliğini yaptığına dair belge(Terhis veya tecil belgesi)
8. 2 adet renkli vesikalık fotoğraf.
9. Tam teşekküllü hastaneden alınacak Sağlık Raporu (Sınavı kazanan adaydan sınav sonrası istenecektir.)
10. Sürücü Belgesi fotokopisi. (En az B ehliyeti sahibi olmak) Belgenin aslı kurum yetkilisi tarafından görülüp fotokopisi alınacaktır.
11. Yalvaç İlçe Nüfus Müdürlüğünden alınacak, ilan tarihi itibariyle son 6 aydır Yalvaç ilçe sınırları içerisinde ikamet ettiğine dair belge . (Ancak ailesinin son 6 ayda Yalvaç’da ikamet eden fakat kendi ikameti askerlik, öğrencilik vb. muhtelif sebeplerden adres kaydı düşen/değişen adayların Nüfus Müdürlüğünden alınacak Aile Adres bilgisi başvurularıda geçerlidir. )
IV- BAŞVURU VE SINAVA İLİŞKİN BİLGİLER
1-Başvurular 14.02.2022 Pazartesi gününden itibaren https://vakifilan.ailevecalisma.gov.tr/ adresinden yapılacaktır.
2- Başvurular 28.02.2022 tarihinde Pazartesi günü sona erecektir.
3- Başvuruda bulunan adayların mülakata girmeye hak kazanabilmek için istenen belgeleri 04.03.2022 tarihinde Cuma günü Saat: 17:00’ye kadar, Yalvaç Sosyal Yardımlaşma ve Dayanışma Vakfı Başkanlığının Hükümet Konağı Kat:2, 32400 Yalvaç/Isparta adresine elden veya Posta yoluyla evrak teslimi yapılabilecektir.
4- Personel alımı için https://vakifilan.ailevecalisma.gov.tr/internet sitesi üzerinden başvurarak Vakfımıza Evrak teslimini elden yapan adaylar arasından KPSS P3 puanlarına göre sıralanacak ve en yüksek puandan başlanarak alınacak personel sayısının 5 (Beş) katı aday (1 adet Sosyal Yardım ve İnceleme Görevlisi alımı için 5 kişi) mülakata çağrılacaktır.
5- Başvuru sırasında Kurumumuz tarafından aranan belgeler incelendikten sonra eksik belgesi olan adayların başvuruları kabul edilmeyecektir.
6-Mülakat yapılacak kişilerin listesi 05 Mart 2022 tarihinde Çarşamba günü Yalvaç Kaymakamlığı’nın www.yalvac.gov.tr web adresinde yayınlanacak, Kaymakamlık ilan panosuna asılacak ve kişilerin cep telefonları ve e-mail adreslerine bilgi verilecektir. Ayrıca tebligat yapılmayacaktır.
7- Mülakat başvurularıyla ilgili bilgiler ve mülakat sonucu www.yalvac.gov.tr adresinden yayınlanacaktır.
8- Yalvaç Sosyal Yardımlaşma ve Dayanışma Vakfı Mütevelli Heyeti mülakat sonucunda personel alıp almama ve gerektiğinde mülakatı tek taraflı iptal etme hakkına sahiptir.
4- DEĞERLENDİRME VE SONUÇ
1. Yalvaç Sosyal Yardımlaşma ve Dayanışma Vakfı tarafından, Sözleşmeli personel alımı ile ilgili yerleştirme başvurusunda bulunan adayların, ilan edilen niteliklere uygunluğu Vakfımızca kurulacak komisyonca incelenecektir.
2. Başvurusu kabul edilen adaylar KPSS P3 puan türüne göre en yüksek puandan başlamak üzere ilk 5 aday mülakata çağırılacaktır. Mülakat Komisyonunca yapılan değerlendirme sonucunda uygun görülen aday ile personel işe giriş formu doldurularak sözleşme yapılarak personel işe başlatılacaktır.
3. Adayların evrakları üzerinden yapılan kontrollerde istenilen pozisyon için şartları uygun olmayan ya da yanlış beyan verdiği tespit edilen adaylar tutanağa bağlanarak sözleşmeleri imzalanmayacaktır. Bu durumda daha önce komisyonca mülakat sonucunda sıralamaya giren adaylar sırasına göre çağırılacaktır.
4. Sağlık raporu ve adli sicil kaydı sadece yerleştirilmesi yapılan adaydan istenecektir.
5. Verilen süre içinde başvurmayan, başvurup sözleşmesi yapıldıktan sonra görevine başlamayan ya da aranılan şartları taşımadığı sonradan anlaşılanların sözleşmeleri iptal edilip yerine yedek elemanın sözleşmesi yapılacaktır. Belirtilen süre içinde görevine başlamayan veya eksik evrakını teslim etmeyenlerin yerine puan sırasına göre diğer adaylar sırasıyla çağırılacaktır.
6. Mülakata çağırılan adaylar içerisinde istenilen pozisyona uygun bilgi, deneyim ve nitelikte aday olmaması halinde Vakıf Mütevelli Heyetince belirlenen Mülakat Komisyonunca durum tutanak altına alınır ve başvuran diğer adaylardan yine KPSS P3 puan sırasına göre istihdam edilecek personelin 5 katı aday mülakata çağırılır.
7. Mülakata girmeye hak kazanan adaylara işe başvuru dilekçelerinde bildirdikleri cep telefonları aranılarak bilgi verilecektir. Bu bildirimler tebligat yerine geçecek olup, adaylara ayrıca tebligat yapılmayacaktır.
8. Yalvaç Sosyal Yardımlaşma ve Dayanışma Vakfı Mütevelli Heyeti tarafından belirlenen mülakat komisyonu tarafından yapılacaktır. Adaylar mülakata, açıklanan listedeki sıralarına göre alınacaktır.
9.Vakfımız mülakat sonucunda personel alıp almamakta serbesttir.
5- DİĞER HUSUSLAR
2. Atamaları yapılmayan adayların başvuru evrakı, yerleştirme sonucundan itibaren 15 gün içinde aday tarafından talep edilmesi halinde iade edilecek olup, belirtilen süre sonrası yapılacak talepler dikkate alınmayacaktır.
6-MÜRACAT YERİ ve İLETİŞİM BİLGİLERİ
Yalvaç Kaymakamlığı - Sosyal Yardımlaşma ve Dayanışma Vakfı
Hükümet Konağı Kat:2Yalvaç / ISPARTA
Telefon : 0 246 4415040 – 0 246 441 5087
14.01.2022
UYGUNDUR
Haluk ŞİMŞEK
Yalvaç Kaymakamı
Vakıf Başkanı